Michael Jing przejął stery marki Honor w Polsce. Od 13 lat pracuje w branży telekomunikacyjnej w Chinach, Azji Południowo-Wschodniej i Europie. Przed objęciem obecnego stanowiska zarządzał grupami konsumenckimi Huawei (CBG) – ostatnio był szefem CBG w Tajlandii, a wcześniej w Czechach (ta grupa obejmuje również Austrię, Słowację i Słowenię), Szwecji oraz w regionie Nordic and Baltic.

„Obecnie jesteśmy tutaj rosnącym graczem. Potrzebujemy czasu na wzmocnienie rozpoznawalności marki i zwiększenie sprzedaży” – deklaruje dyrektor. Zapowiedział działania, które mają sprawić, że marka Honor będzie "najbardziej pasowała do polskiego rynku". Zamierza poszerzyć kanał dystrybucyjny (obecnie dystrybutorem jest Komsa). Zapowiedział wprowadzenie do Polski nowych modeli smartfonów w br.

Celem jest wejście do pierwszej piątki producentów smartfonów w Polsce w ciągu 3 lat. Huawei w br. został numerem 1 na polskim rynku smartfonów, jednak łącznie z marką Honor (według IDC). Jak zaznaczył dyrektor pozycjonowanie obu marek jest jednak inne. Honor to marka urządzeń mobilnych, powołana przez Huawei w 2011 r. Sprzęt jest sprzedawany głównie w internetowych kanałach detalicznych.

Nominacja jest kolejną w ostatnich miesiącach w marce Honor, w strukturach obejmujących Polskę. W lutym br. dyrektorem marki na region Europy Środkowej i Wschodniej został Kim Jin.