Nowy szef działu programmatic w Proxi.cloud
Ma 10-letnie doświadczenie w branży.
Jan Piotrowski wcześniej był m.in. w SalesTube.
Jan Piotrowski dołącza do zespołu Proxi.cloud. Obejmie funkcję Head of Programmatic. Działająca od 2015 r. poznańska firma (wcześniej Sensorberg Polska), specjalizuje się w geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach i tzw. geobehawioralnym kierowaniu reklam. Dostarcza opartą na chmurze platformę do obsługi kampanii.
Nowy szef zespołu zamierza wdrożyć procesy wspierające jego pracę, rozbuduje portfolio produktów reklamowych. Będzie też odpowiedzialny za współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju spółki w obszarze pomiaru i optymalizacji mediów.
Jan Piotrowski przez ostatnie trzy lata pracował jako konsultant różnych agencji digitalowych, a wcześniej zarządzał obszarem programmatic w Group One.
Ma 10-letnie doświadczenie w branży marketingu cyfrowego, głównie związane z zakupem mediów i wykorzystaniem ekosystemu programmatic. Przeszedł każdy szczebel w dziedzinie zakupu programatycznego – od młodszego specjalisty po szefa zespołu programmatic w SalesTube, platformie do sprzedaży e-commerce, należącej do Group One. Jest certyfikowanym trenerem Google’a z obszaru programmatic buying.
Głównym zadaniem Piotrowskiego, wyznaczonym mu przez zarząd, jest wzmocnienie zespołu, odpowiadającego za realizację kampanii reklamowych, wykorzystujących autorskie rozwiązania Proxi.cloud. Ponadto ma on znaleźć nowe ścieżki rozwoju produktów z obszaru AdTech. Jego najważniejszym długoterminowym celem jest m.in. wprowadzanie innowacji z obszaru marketingu cyfrowego.
Podobne aktualności
Proxi.cloud kolejny raz wzmacnia zespół
Łukasz Pytlewski został nowym szefem działu danych i analiz.