Nowy szef Agito.pl zajmie się wdrażaniem zmian strategii e-commerce eMAG w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wśród priorytetów jest innowacyjność, więcej korzyści dla klientów i przygotowanie fundamentów dla długoterminowego rozwoju. EMAG to największy e-sklep w regionie, należący do Naspers, który w ub.r. przejął udziały w Agito. Polski serwis przeszedł na wspólną platformę.

Remigiusz Chrzanowski dołączył do firmy w kwietniu 2015 r. Dotychczas zajmował się przede wszystkim budową działu Customer Experience w ramach struktury Agito.pl. Nowy dyrektor ma ponad 15 lat doświadczenia w branży, zarządzał dużymi projektami. Przed przejściem do Agito przez 3,5 roku pracował w Dellu (lata 2011 – 2015), gdzie m.in. rozwijał centrum spotkań z klientami  – Executive Briefing Center, zajmował się także wsparciem działań marketingowych w różnych sektorach rynku.

„Pracujemy nad zwiększeniem satysfakcji naszych klientów. Oznacza to między innymi optymalny poziom cen, czasu dostawy, elastyczną politykę zwrotów, ale również wysoki poziom obsługi posprzedażowej. Kluczowa będzie dla nas także dobra współpraca z dostawcami i partnerami biznesowymi.” – informuje Remigiusz Chrzanowski.

Nastąpiła również zmiana w dziale handlowym firmy. Funkcję Menadżera Dywizji, odpowiadającego za sprzedaż w kategoriach związanych z elektroniką objął Tomasz Fuks, który przeszedł do Agito.pl w maju 2015 r. Wcześniej pracował w Westwing Home&Living i przez 4 lata w Mix Electronics. Zmiana ma na celu wzmocnienie współpracy z partnerami biznesowymi i dostawcami, zwiększenie różnorodności oferty i liczby kategorii produktowych na Agito.pl.