Nowy iPad Air 3 to pierwszy model Apple’a od października 2014 r. w serii tabletów z 9,7-calowymi ekranami. Zostanie wyposażony w elektroniczny rysik i szybszy skaner linii papilarnych, znany z iPhone’a 6. Będzie miał także nowy procesor i prawdopodobnie głośniki stereo. 

Ze względu na spadający popyt w segmencie konsumenckim Apple szuka zastosowań dla swoich urządzeń w segmencie B2B. Według nieoficjalnych informacji producent pracuje nad aplikacją, która ułatwi używanie nowego iPada w szkołach i edukacji. Tablet ma być alternatywą dla chromebooków. Trzecia generacja iPada Air ma ujrzeć światło dzienne po 14 marca.

W 2015 r. na rynek weszły nowa generacja iPada Mini oraz biznesowy iPad Pro, co jednak nie odwróciło spadkowego trendu sprzedaży tabletów.

W końcu marca lub na początku kwietnia pojawi się 4-calowy iPhone 5SE, który zostanie wyposażony w procesor A8 i koprocesor M8 z iPhone’a 6., Bluetooth 4.2 i moduł WLAN 802.11ac. Wyświetlacz będzie prawdopodobnie taki jaki w modelu 5S.

Jesienią na rynek wejdzie iPhone 7, prawdopodobnie także w większej wersji Plus, która ma posiadać dwie główne kamery. 

Na razie niewiele wiadomo na temat nowego Apple Watcha, poza tym że będzie miał pasek w nowych kolorach. W urządzeniu wprowadzonym na rynek w 2015 r. jako istotny mankament wymienia się brak GPS, ale nie wiadomo, czy w nowym sprzęcie to się zmieni. Nie ustalono także, czy wydłużony zostanie czas pracy na baterii.

Według sprawozdania finansowego za ub.r., nowy rok nie zapowiada się tak dobrze dla Apple’a jak poprzednie. W I kw. br. koncern przewiduje pierwszy od 2003 r. spadek przychodów. Wyniki sprzedaży iPadów i iPhone’ów wskazują na nasycenie rynku. Wyraźny wzrost notują natomiast inteligentne zegarki