Polski oddział Xeroxa rozpoczął w połowie 2000 roku nową politykę sprzedaży. Swoich dilerów producent podzielił na dwie grupy: dystrybutorów – firmy sprzedające urzadzenia Xerox do firm, które dystrybuują je dalej oraz koncesjonerów, którzy prowadzą sprzedaż do klientów końcowych. Obecnie dystrybutorami Xerox są Techmex, Tech Data i ACS, którzy zajmują się sprzedażą urządzeń personalnych (rynek SOHO). Sieć koncesjonerów na terenie całego kraju sprzedaje urządzenia wysokowydajne.
Nowym, wyłącznym w regionie małopolskim (woj. małopolskie i podkarpackie), koncesjonerem Xeroxa został Digital System. Jedynym autoryzowanym serwisem jest Dokument Serwis.
Xerox podpisał już dziesięć nowych umów koncesjonerskich. Cztery z nich zawarto z dotychczasowymi partnerami. W ramach podpisanych umów producent upoważnia firmy do posługiwania się znakiem towarowym 'Xerox’ oraz 'zdigitalizowany X’, gwarantuje bezpłatne szkolenia pracowników, a także udostępnia swoje informacje handlowe dotyczące danego regionu Polski.