Nowy Help Desk Infonet Projekt
Integrator wprowadził na rynek oprogramowanie Aristoteles IT Desk.
Zapewnia ono całodobową zdalną obsługę dużych przedsiębiorstw oraz małych i średnich firm. Umożliwia ciągłe, zautomatyzowane monitorowanie użytkowników i urządzeń znajdujących się w firmowej sieci. Aristoteles IT Desk gromadzi informacje serwisowe i pozwala nadzorować przebieg prac działu IT z poziomu strony internetowej. Automatycznie przydziela inżynierów systemowych do nowego zgłoszenia.
Oprogramowanie Infonetu automatycznie gromadzi dane ze wszystkich stanowisk komputerowych w sieci LAN/WAN. Dotyczy to głównie informacji na temat konfiguracji sprzętowej, systemu operacyjnego oraz zainstalowanego oprogramowania (łącznie z procesami i usługami systemowymi). Administrator otrzymuje dane o zmianach sprzętu, nowo instalowanych aplikacjach oraz podłączanych urządzeniach USB.
Podobne aktualności
Wielomonitorowy laptop
Pod hasłem Projekt Valerie Razer przedstawił dziś koncepcję laptopa z trzema wbudowanymi monitorami.
5,44 mln zł dofinansowania dla Indaty
Indata uzyska ponad 5 mln zł dotacji z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na swój projekt bioinformatyczny.
Kosmiczny kontrakt Asseco
Asseco Poland wykona trzeci projekt w ramach współpracy z Europejską Agencją Kosmiczną (ESA). Według jej danych rynek związany z eksploracją przestrzeni pozaziemskiej jest wart kosmiczne pieniądze.