Nowy dyrektor sprzedaży w Lenovo
Mirosław Pisaniec został dyrektorem sprzedaży działu SMB w Lenovo. To nowo utworzone stanowisko w firmie.
Jako dyrektor sprzedaży działu SMB Mirosław Pisaniec jest odpowiedzialny za sprzedaż do małych i średnich firm oraz rozwój kanału partnerskiego i dystrybucyjnego. Menedżer jest związany z branżą IT od 16 lat. Karierę rozpoczął w Computer 2000 Polska. Na początku minionej dekady przeszedł do Compaq Computer, a następnie do HP, gdzie odpowiadał za kanał partnerski i współpracę z dystrybutorami. Przez ostatnie półtora roku kierował działem partnerskim w Fujitsu Technology Solutions.
Mirosław Pisaniec ukończył Politechnikę Warszawską na Wydziale Mechaniki Precyzyjnej.
Podobne aktualności
Lenovo powróciło do wzrostu sprzedaży
Po 5 kwartałach spadków z rzędu (rok do roku), przychody Lenovo poszły w górę do ponad 15 mld dol.
Zadbaj o zdrowie, komfort pracownika i stwórz ergonomiczne stanowisko pracy z zestawem od Lenovo
Skorzystaj z promocji cenowej Lenovo na zestawy, które spełniają wymagania nowych przepisów BHP w zakresie stanowisk wyposażonych w monitory ekranowe.