Nowy dyrektor sprzedaży Ricoh Polska
Stanisław Pieczara dołączył do zespołu Ricoh. Poprzednio przez 15 lat był w Xerox.
Nowy dyrektor zajmie się m.in. wdrażaniem strategii w kanale partnerskim.
Stanisław Pieczara obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży połączonych działów handlowych. Od ponad 20 lat jest związany z rynkiem urządzeń drukujących i usług IT.
Przez ostatnie 15 lat pracował w strukturach Xerox, zarządzając rynkiem systemów produkcyjnych w obszarze sprzedaży i marketingu, oraz odpowiadając za współpracę z partnerami. Ma doświadczenie w sprzedaży projektów obejmujących wieloletnie umowy usługowe oraz w zarządzaniu sprzedażą.
„Wśród najważniejszych zadań, jakie przede mną stoją, jest wdrożenie strategii w kanale bezpośrednim i partnerskim nastawionej na transformację cyfrową, koncentracja zespołu na sprzedaży nowych usług, szczególnie w obszarze IT i Communication Services oraz uzyskanie pełnej synergii we współpracy z nowo zakupioną przez Ricoh spółką Simplicity” – zapowiada Stanisław Pieczara.
„Jesteśmy w fazie dynamicznego rozwoju i chcemy w pełni wykorzystać potencjał naszego zróżnicowanego portfolio, obejmującego urządzenia drukujące do biur, systemy produkcyjne, usługi IT czy nasze Service Operations Centre w Warszawie” – mówi Tomasz Nazaruk, prezes i dyrektor zarządzający Ricoh Polska.
Podobne aktualności
Marna jakość IT w firmie powodem odejść
Co trzeci pracownik twierdzi, że sprzęt i systemy, z których korzysta w pracy zdalnej, ograniczają jego produktywność.
48 proc. pracowników już używa generatywnej AI. To ryzyko dla firm
Tylko 16-18 proc. organizacji wprowadziło wytyczne i szkolenia, jak korzystać z AI.
Chybione inwestycje w IT odstraszają pracowników
Aż 32 proc. firm nie ma systemów do zarządzania projektami IT, a przy wdrożeniach nie patrzą na potrzeby pracowników. Skutkiem jest drenaż kadr.