Od 1 lutego br. dyrektorem sprzedaży Billennium został Mateusz Janiec, dotychczas pracujący na stanowisku Customer & Employee Experience Director.

W nowej roli będzie koordynował sprzedaż usług z zakresu outsourcingu i konsultingu, które spółka świadczy przez centra kompetencyjne zlokalizowane w Polsce, Indiach, Malezji i Kanadzie.

Mateusz Janiec jest związany z branżą usług dla klientów biznesowych od 2001 r. Zajmował się m.in. sprzedażą, obsługą klienta i marketingiem w firmach z sektora BPO oraz IT. Był już dyrektorem sprzedaży Billennium w latach 2014 – 2017, a od 2017 do 2019 r. szefem outsourcingu IT w SpeedApp. Spędził również 9 lat w Iron Mountain, gdzie m.in. był dyrektorem sprzedaży.

W Billennium od 2019 r. jako Customer & Employee Experience Director odpowiadał za poprawę doświadczeń klientów (CX) i pracowników spółki. Zarządzał obszarem badań, marketingiem, employer brandingiem i projektowaniem usług wewnętrznych. Kierowany przez niego zespół koordynował wdrożenie ponad 150 inicjatyw CX.

Stawiają na chmurę

Obecnie Billennium ma 23 centra kompetencyjne, w których pracuje ponad 1700 konsultantów. W tym roku ich liczba ma przekroczyć 2000. Do głównych specjalizacji należą: Software Development, Big Data & AI, DevOps & Cloud Services, Integration czy UX & Design.

W ostatnich kilkunastu miesiącach spółka szczególnie mocno stawia na rozwój usług w obszarze cloud computingu w oparciu o technologie AWS-u, Google’a oraz Microsoftu.  

Zajmuje się automatyzacją procesów, wdrożeniami chmurowych CRM-ów, modernizacją albo budowaniem rozwiązań opartych o środowisko chmurowe, technologie AI i machine learning i in.