Nowy dyrektor sprzedaży w Billennium
Zajmie się koordynacją sprzedaży usług outsourcingu i konsultingu poprzez 23 centra kompetencyjne na świecie.
Mateusz Janiec ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, obsługą klienta i marketingiem w firmach z sektora BPO oraz IT.
Od 1 lutego br. dyrektorem sprzedaży Billennium został Mateusz Janiec, dotychczas pracujący na stanowisku Customer & Employee Experience Director.
W nowej roli będzie koordynował sprzedaż usług z zakresu outsourcingu i konsultingu, które spółka świadczy przez centra kompetencyjne zlokalizowane w Polsce, Indiach, Malezji i Kanadzie.
Mateusz Janiec jest związany z branżą usług dla klientów biznesowych od 2001 r. Zajmował się m.in. sprzedażą, obsługą klienta i marketingiem w firmach z sektora BPO oraz IT. Był już dyrektorem sprzedaży Billennium w latach 2014 – 2017, a od 2017 do 2019 r. szefem outsourcingu IT w SpeedApp. Spędził również 9 lat w Iron Mountain, gdzie m.in. był dyrektorem sprzedaży.
W Billennium od 2019 r. jako Customer & Employee Experience Director odpowiadał za poprawę doświadczeń klientów (CX) i pracowników spółki. Zarządzał obszarem badań, marketingiem, employer brandingiem i projektowaniem usług wewnętrznych. Kierowany przez niego zespół koordynował wdrożenie ponad 150 inicjatyw CX.
Stawiają na chmurę
Obecnie Billennium ma 23 centra kompetencyjne, w których pracuje ponad 1700 konsultantów. W tym roku ich liczba ma przekroczyć 2000. Do głównych specjalizacji należą: Software Development, Big Data & AI, DevOps & Cloud Services, Integration czy UX & Design.
W ostatnich kilkunastu miesiącach spółka szczególnie mocno stawia na rozwój usług w obszarze cloud computingu w oparciu o technologie AWS-u, Google’a oraz Microsoftu.
Zajmuje się automatyzacją procesów, wdrożeniami chmurowych CRM-ów, modernizacją albo budowaniem rozwiązań opartych o środowisko chmurowe, technologie AI i machine learning i in.
Podobne aktualności
Polska firma planuje otwarcie oddziałów w Holandii i Szwajcarii
W 2023 r. spółka skoncentruje się na ekspansji na rynki zagraniczne.
5 trendów technologicznych w Polsce na 2023 r.
Cyfrowa transformacja w oparciu o strategię, ESG i industry clouds to niektóre zjawiska, które zyskają na znaczeniu na krajowym rynku w tym roku.
Przetarg: 5 mln zł za 14 tys. godz. pracy specjalistów
Centrum e-Zdrowia potrzebuje fachowców IT. Za ich usługi jest gotowe zapłacić ponad 5 mln zł.