Nowy dyrektor sprzedaży Beyond.pl
Opracuje i wdroży nową strategię sprzedaży dostawcy.
Łukasz Rydlewski dołączył do Beyond.pl jako nowy dyrektor sprzedaży. Będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu i sprzedaż pełnego portfolio dostawcy usług kolokacji i hybrydowych rozwiązań chmurowych.
Dyrektor skoncentruje się na opracowaniu i realizacji nowej strategii sprzedaży dla Beyond.pl.
„Moim najbliższym celem jest pozyskanie nowych klientów poprzez sprzedaż bezpośrednią oraz sieć partnerów, zwiększenie naszego udziału w rynku i przeniesienie naszej firmy na kolejny poziom rozwoju. Pracujemy nad przyspieszonym planem, aby tak się stało” – wyjaśnia Łukasz Rydlewski.
„Naszym celem pozostaje zaawansowane portfolio usług kolokacyjnych, a także rozwiązania hybrid cloud i usługi zarządzane” – informuje Aman Khan, CEO Beyond.pl.
Łukasz Rydlewski ma wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w sprzedaży, marketingu i zarządzaniu projektami. Dotychczas był dyrektorem sprzedaży w Equinix (od 2017 r.). Wcześniej kierował sprzedażą w Solideksie (2015 – 2016) i Evio (2014 – 2015). Spędził 10 lat w różnych rolach w Exatelu, zarządzając m.in. sprzedażą i projektami.
Nowy szef sprzedaży Beyond.pl jest absolwentem zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej. Uzyskał tytuł Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego.
Podobne aktualności
Z powodu NIS2 wydatki firm na cyberbezpieczeństwo wzrosną o 22 proc.
Przedsiębiorstwa powinny zaplanować rezerwy w budżetach. Dyrektywa wchodzi w październiku br.
Jest coraz mniej czasu na dostosowanie firm do NIS2, DORA i KseF
„Szacujemy, że dostosowanie się do wymogów KSeF może zająć nawet 12 miesięcy” - twierdzi ekspert. Zostało już tylko 6 miesięcy.
Polska firma chce stworzyć sieć data center w regionie
To odpowiedź na zapotrzebowanie na brzegowe przetwarzanie danych.