Nowy CRM
Insoft wprowadził do oferty system CRM, oparty na platformie Lotus Domino Notes
Insoft wprowadził do oferty system CRM, oparty na platformie Lotus Domino Notes. System umożliwia kontrolę nad procesem obsługi klienta, planowanie działań i prognozowanie sprzedaży, automatyzuje obieg dokumentów w firmie. Dane dotyczące klienta i rynku zbierane są automatycznie ze wszystkich możliwych źródeł (m.in.: z procesu sprzedaży i obsługi klienta, dokumentów w dowolnym formacie, systemów ERP, poczty elektronicznej i Internetu).
Podobne aktualności
82 proc. szefów firm produkcyjnych nie nadąża za tempem innowacji technologicznych
Aż 89 proc. respondentów uważa, że projekty cyfryzacji są kosztowne, wymagają czasu i dużego zaangażowania pracowników.
6 trendów cyberbezpieczeństwa na 2025 rok
Eksperci Sophosa wskazują, co nas czeka i jak się przygotować.