Nowy CRM
Insoft wprowadził do oferty system CRM, oparty na platformie Lotus Domino Notes
Insoft wprowadził do oferty system CRM, oparty na platformie Lotus Domino Notes. System umożliwia kontrolę nad procesem obsługi klienta, planowanie działań i prognozowanie sprzedaży, automatyzuje obieg dokumentów w firmie. Dane dotyczące klienta i rynku zbierane są automatycznie ze wszystkich możliwych źródeł (m.in.: z procesu sprzedaży i obsługi klienta, dokumentów w dowolnym formacie, systemów ERP, poczty elektronicznej i Internetu).
Podobne aktualności
Spadek o 60 proc. inwestycji VC w Polsce
„Także drugi kwartał będzie trudnym okresem dla spółek poszukujących finansowania” – twierdzi ekspert. W drugiej połowie roku powinna nastąpić poprawa.
63 proc. organizacji wdrożyło zero-trust
Strategia zerowego zaufania zwykle ogranicza mniej niż połowę cyberryzyka przedsiębiorstwa
Spadł poziom satysfakcji z pracy pracowników IT
Więcej osób z branży szuka pracy niż kilka miesięcy temu. Jednocześnie wzrósł optymizm co do szans znalezienia nowej, dobrej posady.