Od 1 października br. Mikołaj Bobiński i Tomasz Klewinowski dołączyli do polskiego oddziału Lenovo.

Mikołaj Bobiński obejmie stanowisko Large Enterprise Leader i będzie odpowiedzialny za zwiększenie udziału firmy w segmencie klientów końcowych w poszczególnych kategoriach produktowych oraz usług dla biznesu.

Z branżą IT związany jest od 13 lat. Współpracował z takimi firmami jak Dell (2009 – 2011), Fujitsu Technology Solutions (2012 – 2014) oraz Samsung Electronics Polska (2015 – 2020), gdzie kolejno pełnił funkcje Sales Managera, Channel Sales Managera oraz Sales Directora, CEE, B2B Division.

Ostatnio od marca 2020 r. był Country Managerem na Polskę i kraje bałtyckie w Ingenico. Jest absolwentem EMBA na programie IMD Uniwersytetu w Lozannie, Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz Inżynierii Oprogramowania na Polsko‑Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

Tomasz Klewinowski zajmie się wsparciem partnerów Lenovo.

Tomasz Klewinowski jako SMB Segment Leader skupi się na rozwoju kanału partnerskiego, sieci dystrybucyjnej oraz współpracy z partnerami z sektora MŚP.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania i prowadzenia projektów sprzedażowych w branży IT. Pracował u producentów, dystrybutorów i partnerów.

Przez ostatnie 6 lat jako Head of Sales w Samsungu odpowiadał za strategię komunikacji produktów i rozwiązań Display i Memory dla biznesu na polskim rynku oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (w 13 krajach), nadzorował działania z zakresu product management oraz kierował pracą działu sprzedaży, liczącego 30 osób.

Wcześniej przez blisko 4 lata pracował w AB, gdzie jako Country Sales Manager odpowiadał za m.in. działania sprzedażowe, relacje z kluczowymi klientami oraz budowanie nowych kanałów dystrybucji. Był również kierownikiem działu sprzedaży bezpośredniej, a następnie dyrektorem oddziału w spółce Merkator.

Tomasz Klewinowski jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.