Aktualizacja planowana jest w II kw. br. Narzędzie Microsoft Dynamics Marketing (dawniej MarketingPilot) ma pomóc szefom marketingu w planowaniu i realizowaniu dużych kampanii marketingowych. Nowe funkcje obejmują wizualne projektowanie kampanii marketingowych, rozwiązania dotyczące oceny szans sprzedażowych i działań podejmowanych przez aktualnych i potencjalnych klientów, a także skalowalny e-mail marketing, który umożliwia według Microsoftu dostarczenie milionów wiadomości dziennie. Są także narzędzia analizujące zwrot z inwestycji marketingowych.  
 
Nowością jest także Unified Service Desk, przeznaczony dla call center. Pozwala pracownikom prowadzić jednocześnie wiele działań, automatyzując powtarzalne zadania. Ma ułatwić także bardziej spersonalizowany kontakt z klientem. Ponadto Microsoft Dynamics CRM oferuje teraz możliwość wyboru opcji obsługi klienta – od narzędzi typu self-service, poprzez portale wsparcia, Facebook i Twitter, po internetowe czaty i wideo.  

Z kolei Social Listening to nowa usługa Microsoft Dynamics do prowadzenia analiz i wywiadów marketingowych w kanałach komunikacji społecznej. Pozwala na śledzenie w czasie rzeczywistym produktu, marki, konkurenta i kampanii na całym świecie.