Nowa strategia Atosa
Po przejęciu przez międzynarodowego integratora grupy Bull spółka ogłosiła nową strategię na polskim rynku.
Nowy podmiot wraz z partnerami takimi jak Microsoft, SAP, Oracle oraz marką Bull ma skoncentrować się na dostarczaniu aplikacji najważniejszych dla rozwoju biznesu swoich klientów. Atos swoje rozwiązania oferuje w takich sektorach jak: telekomunikacja, finanse, energetyka, produkcja, handel oraz sektor publiczny.
Polski oddział firmy od 1997 r. zajmuje się usługami integracji systemów, zarządzania infrastrukturą informatyczną, outsourcingiem i doradztwem. Po połączeniu z grupą Bull, której częścią jest AMG.net, w styczniu br. pod wspólną marką Atos funkcjonują dwie jednostki: spółka odpowiedzialna za działania na rynku polskim (stworzona na bazie AMG.net) oraz firma oferująca usługi Global Delivery w ośrodkach w Bydgoszczy i Wrocławiu – w ramach międzynarodowej struktury centrów obsługujących klientów Atosa.
Po przejęciu Bulla i AMG.net pierwsza połowa br. poświęcona jest głównie fuzji formalnej i operacyjnej. Nowy Atos zatrudnia w Polsce blisko 4 tys. osób w oddziałach w Bydgoszczy, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Łodzi i Toruniu.
Atos SE to międzynarodowa firma oferująca usługi informatyczne. Generuje ok. 10 mld euro rocznych przychodów, zatrudnia 86 tys. pracowników w 66 krajach.
Podobne aktualności
1,7 mld euro na ratunek dla Atosa
Koncern ma zapewnioną płynność krótkoterminową i długoterminowe finansowanie - informuje CEO.
Tomasz Radomski nowym CEO Atos Polska
Ma ponad 25 lat doświadczenia, które zdobywał m.in. w Honeywell, IBM, PKN Orlen.