Nowa marka w ABC Dacie
Dystrybutor podpisał kolejną umowę.
ABC Data została oficjalnym dystrybutorem w Polsce profesjonalnych urządzeń drukujących niemieckiej firmy Triumph-Adler. Spółka dostarcza także materiały eksploatacyjne i oprogramowanie – systemy optymalizacji i zarządzania procesem drukowania i obiegu dokumentów.
W ofercie ABC Daty znajdzie się pełne portfolio produktów i usług Triumph-Adler, w tym drukarki monochromatyczne i kolorowe oraz różne modele wielofunkcyjnych urządzeń A3 i A4. Dystrybutor odpowiada także za sprzedaż oryginalnych materiałów eksploatacyjnych Triumph-Adler, komponentów i części zamiennych do urządzeń. W portfolio będzie również oprogramowanie do systemów zarządzania wydrukiem w firmach różnej wielkości.
Dystrybutor powołał czteroosobowy zespół, który odpowiada za bezpośrednią obsługę producenta i partnerów ABC Daty zainteresowanych rozwiązaniami Triumph-Adler.
– Nowe rozwiązania w naszej ofercie będą sprzedawane w dwóch modelach. W pierwszym z nich produkty Triumph-Adler będą dostępne szerokiej grupie odbiorców. Po stronie ABC Daty jest dostarczenie zakupionego urządzenia, jego instalacja – w przypadku wyższych modeli – i obsługa serwisowa – tłumaczy Mariusz Sawicki, Business Unit Manager w ABC Dacie. – W drugim modelu sprzęt zaoferujemy również naszym partnerom z kanału Office Automation. To oni będą odpowiadać za obsługę serwisową urządzeń, a ABC Data zapewni gwarancję i dostęp do części zamiennych przez okres 12 miesięcy. Sprzęt Triumph-Adler będzie dostępny również w ramach oferowanej przez ABC Data usługi najmu urządzeń drukujących – dodaje.
ABC Data zapowiedziała szkolenia, które rozpoczną się w II kw. br. Obejmą one aspekty związane z instalacją i obsługą urządzeń drukujących Triumph-Adler, a także oprogramowania do optymalizacji i zarządzania wydrukiem, m.in. systemów monitorowania i zarządzania urządzeniami drukującymi, systemów skanowania i archiwizacji dokumentów czy też elektronicznego obiegu dokumentów.
Podobne aktualności
Zlot twórców InterLinka
Dokładnie 20 lat temu napisałem artykuł zatytułowany „Sprzedaż beznamiętna”, w którym opisałem ówczesny rynek systemów do dystrybucji on-line. Królem naszej polskiej „wioski” był wtedy, a jakże, InterLink. Fenomen tego systemu polegał jednak na tym, że był także królem znacznie większej wioski - tej globalnej.
Połączenie Also i Roseville sfinalizowane
Also Polska ostatecznie połączyło się ze spółką, która jest następcą ABC Daty.