Sylwia Kaska objęła stanowisko Head of Sales w Proxi.cloud. Będzie odpowiedzialna za rozwój oferty poznańskiej firmy i poszerzanie grona jej klientów. Ma doprowadzić do wzrostu przychodów spółki poprzez zbudowanie świadomości marki, w tym edukację rynku na temat skuteczności pomiaru drive to store kampanii digital. Proxi.cloud specjalizuje się w geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach i tzw. geobehawioralnym kierowaniu reklam. W 2021 r. miał 2,4 mln zł przychodów.

Sylwia Kaska wcześniej przez ponad pięć lat pracowała w YOC Poland, również na stanowisku Head of Sales. W 2021 roku objęła funkcję zastępcy szefa  grupy roboczej „mobile” w IAB. Działa w branży reklamowej od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w prasie, jak i w telewizji oraz Internecie, pracując dla takich marek jak Puls Biznesu czy TVN.

To kolejna zmiana w zespole Proxi.cloud. Niedawno do firmy dołączył Jan Piotrowski, obejmując funkcję Head of Programmatic.