Nowa dyrektor marki Motorola w Polsce
Sylwia Machnik-Kochan została nową dyrektor generalną marki Motorola w Polsce.
Sylwia Machnik-Kochan będzie tworzyć i realizować całą strategię biznesową marki Motorola, należącej do Lenovo.
Motorola mianowała nową dyrektor marki w Polsce. Została nią Sylwia Machnik-Kochan, która ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży. Zajmowała wcześniej stanowiska kierownicze w branżach: technologicznej, farmaceutycznej i FMCG.
Przez ostatnie 12 lat Sylwia Machnik-Kochan była związana z HTC, rozwijając swoją karierę od stanowiska dyrektora sprzedaży na Polskę, po wiceprezesa ds. sprzedaży na region EMEA. Już raz była związana z marką Motorola. W latach 2008-2012 zajmowała w strukturach firmy stanowisko Key Account Managera. Ma na swoim koncie realizację licznych projektów o charakterze międzynarodowym.
Sylwia Machnik-Kochan jest zaangażowana jest w mentoring w programie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. W ubiegłym roku otrzymała wyróżnienie w raporcie Strong Women in IT 2023.
Nowa dyrektor generalna zastąpiła w Polsce Alexandra Zawadzkiego, który awansował i przejął odpowiedzialność za działalność operacyjną marki Motorola w Meksyku.
Podobne aktualności
Sprzedaż i zyski Lenovo urosły dwucyfrowo
Lenovo na początek roku finansowego poprawiło rentowność we wszystkich obszarach działalności i zamierza wykorzystać "ogromne możliwości rozwoju" związane z AI.
Lenovo: wzrost zysku o 118 proc.
Producent poradził sobie z ubiegłorocznym spowolnieniem w branży - wynika z nowych danych.