Po finalizacji przejęcia przez Broadcom rozwiązań biznesowych Symanteca i marki firmy segment konsumencki przekształcono w samodzielny podmiot pod nazwą NortonLifeLock. Ma on koncentrować się na klientach domowych i SOHO. Ostatnio segment konsumencki generował ok. 2,5 mld dol. rocznych przychodów, co stanowiło mniej więcej połowę sprzedaży Symanteca, ale przynosił większość jego zysków.

CEO nowej firmy został Vincent Pilette, który przyszedł do Symanteca w maju 2019 r., gdy po słabych wynikach finansowych doszło do zmian w zarządzie. Odgrywał kluczową rolę w sprzedaży segmentu enterprise oraz w restrukturyzacji firmy. Ma ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami korporacyjnymi. Poprzednio był dyrektorem finansowym Logitech International (2013 – 2019). Pracował także w EFI i HP.

Nowy szef zapowiedział rozpoczęcie transformacji organizacji, która ma przekształcić ją w skoncentrowanego na konsumentach dostawcę rozwiązań bezpieczeństwa cyfrowego. Zapewnia, że w nowej sytuacji przedsiębiorstwo ma większą elastyczność w rozwoju tego biznesu. "Naszym celem jest uproszczenie kompleksowości ochrony przed cyberzagrożeniami" – zadeklarował CEO NortonLifeLock.