Norbert Chmielewski został Key Account Managerem w Tech Dacie. Jak podaje firma, menedżer stawia sobie za cel zbudowanie lojalnej, wyedukowanej siatki partnerów handlowych, dla których Tech Data będzie dystrybutorem pierwszego wyboru. Zamierza wspierać integratorów i resellerów w realizacji projektów.

Nowe powołanie jeden z elementów strategii dystrybutora. Jej celem jest oferowanie partnerom szerokiego dostępu do współpracy bezpośredniej, jeszcze bardziej zindywidualizowanej opieki i wsparcia oraz budowanie trwałych, długoterminowych relacji.

Norbert Chmielewski ma wieloletnie doświadczenie z różnych branż, jak IT, finansowej czy motoryzacyjnej.

Przed przyjściem do Tech Daty pracował w Intertrading Systems Technology na stanowisku Account Managera, zdobywając wiedzę na temat cyberbezpieczeństwa.

W latach 2017 – 2020 był Account Managerem w Omnitec. Zajmował się sprzedażą rozwiązań telekomunikacyjnych.

Od 2014 do 2017 r. był Account Managerem w Engave. Zajmował się sprzedażą rozwiązań informatycznych dla firm z sektorów finanse i bankowość oraz public.

Przygodę z IT rozpoczął w 2005 r. od pracy w Oracle’u. Jako Account Manager odpowiadał za sprzedaż aplikacji do klientów z sektora bankowo – finansowego. W kolejnej firmie, ATM, był również zatrudniony jako Account Manager i odpowiadał za sprzedaż do sektorów finanse i bankowość oraz publicznego.

Ma spore doświadczenie poza IT

W latach 2011 – 2014 na jakiś czas Norbert Chmielewski rozstał się z branżą IT i został dyrektorem sprzedaży w Water Jet.

Poza IT ma także doświadczenie w branży finansowej. Pełnił role kierownicze w latach 1994 – 2005 w GE Capital Bank, Fiat Bank Polska. Lukas, Europejskim Funduszu Leasingowym.

Norbert Chmielewski raportuje do Piotra Niedźwiedzia, Field Sales Unit Directora.