Nokaut został platformą handlową
Serwis Nokaut.pl nie jest już zwykłą porównywarką cen. Klienci mogą robić zakupy bezpośrednio na portalu, bez przechodzenia do stron e-sklepów, dzięki wprowadzonej opcji “Kup teraz”.

Wybranie opcji “Kup teraz” umożliwia klientom zrobienie zakupów w koszyku, w wielu sklepach za pomocą jednego loginu, bezpośrednio na stronie Nokaut.pl. Na początek nowe rozwiązanie objęło kilkadziesiąt e-sklepów (na 3,7 tys. zarejestrowanych na Nokaucie), ale ta grupa ma się powiększać. Zapowiedziano poszerzenie funkcjonalności m.in. o możliwość wyodrębnienia ofert na te dostępne tylko w Nokaucie i jego sklepach.
Dalsze plany rozwoju platformy handlowej zakładają m.in. poszerzanie funkcjonalności koszyka zakupowego oraz udostępnienie użytkownikom aplikacji mobilnych Nokautu (Nokaut 24 i Nokaut Skaner).
Nokaut ma szansę na pozyskanie sporej grupy klientów dla własnej platformy handlowej, bo należy do najczęściej odwiedzanych serwisów e-commerce. W październiku br. miał 3 mln realnych użytkowników (według Megapanel PBI/Gemius). Firma szacuje, że obroty sklepów internetowych wygenerowane w 2011 roku dzięki porównywarce cen wyniosły ok. 1 mld zł.
Podobne aktualności
Nokaut zmienił nazwę na HubStyle
Nowa strategia byłego Nokautu jest odzwierciedleniem problemów na rynku porównywarek cen. Firma zamierza sprzedać serwis Nokaut.pl. Skoncentruje się na branży modowej.
Nokaut zmieni prezesa
Spółka będzie miała trzeciego szefa w tym roku. Stery Nokautu od 1 czerwca przejmie Monika Englicht.