Wybranie opcji “Kup teraz” umożliwia klientom zrobienie zakupów w koszyku, w wielu sklepach za pomocą jednego loginu, bezpośrednio na stronie Nokaut.pl. Na początek nowe rozwiązanie objęło kilkadziesiąt e-sklepów (na 3,7 tys. zarejestrowanych na Nokaucie), ale ta grupa ma się powiększać. Zapowiedziano poszerzenie funkcjonalności m.in. o możliwość wyodrębnienia ofert na te dostępne tylko w Nokaucie i jego sklepach.
 
Dalsze plany rozwoju platformy handlowej zakładają m.in. poszerzanie funkcjonalności koszyka zakupowego oraz udostępnienie użytkownikom aplikacji mobilnych Nokautu (Nokaut 24 i Nokaut Skaner).

Nokaut ma szansę na pozyskanie sporej grupy klientów dla własnej platformy handlowej, bo należy do najczęściej odwiedzanych serwisów e-commerce. W październiku br. miał 3 mln realnych użytkowników (według Megapanel PBI/Gemius). Firma szacuje, że obroty sklepów internetowych wygenerowane w 2011 roku dzięki porównywarce cen wyniosły ok. 1 mld zł.