Nokaut w Wirtualnej Polsce
Nokaut inwestuje, aby zwiększyć liczbę internautów odwiedzających serwis. Wirtualna Polska będzie promować porównywarkę cen za ok. 1,8 mln zł.
Umowa obowiązuje przez 2 lata od 1 stycznia 2013 r. Jej szacunkową wartość wyceniono na ok. 1,8 mln zł netto. W ramach kontraktu Wirtualna Polska promując Nokaut powinna zwiększyć liczbę korzystających z porównywarki cen (o ile osób, nie podano).
W ub. roku Nokaut podpisał podobne umowy dotyczące promocji z Onetem (za 1,85 mln zł, potem jego wartość zmniejszono) i Agorą. Kontrakt z Agorą (wart 1,9 mln zł) został rozwiązany, ponieważ firma nie była w stanie w odpowiednim stopniu pomóc w zwiększeniu ruchu w porównywarce.
Podobne aktualności
Huawei: nowe inicjatywy w Polsce
Koncern zawarł strategiczne porozumienie z operatorem sieci Play - P4 oraz zapowiedział utworzenie w Polsce centrum innowacji.