W I kw. br. grupa Nokaut miała 169 tys. zł straty netto (rok wcześniej było 356 tys. zł zysku), przy przychodach wielkości 2,4 mln zł (w I kw. 2013 r. – 2,8 mln zł). Cały 2013 r. spółka zamknęła skonsolidowaną stratą netto w wysokości 205 tys. zł (przychody 11,9 mln zł).

Nokaut poinformował, że realizuje obecnie projekt o nazwie Discovery. Jego celem jest poprawa funkcjonowania porównywarki cen. Nowa architektura ma zwiększyć niezawodność serwisu i zmniejszyć koszt jego utrzymania. Wdrożono już m.in. nowy system prezentacji treści, zmieniono szatę graficzną. Do końca I kw. br. projekt kosztował prawie 4,5 mln zł. Według zapewnień spółki efektem jest więcej odsłon w serwisie i przeklików do e-sklepów. Prace potrwają do przełomu II i III kw. W toku realizacji jest także projekt o nazwie Mobile – dostosowanie serwisu do ruchu mobilnego (w tym płatności mobilnych). Wydano na to już ponad 800 tys. zł. Projekt ma zakończyć się w 2015 r.

W styczniu Nokaut za 5,9 mln zł przejął 22,4 proc. udziałów w spółce Morizon, do której należą serwisy z ofertami nieruchomości (Morizon jest także właścicielem Melog.com), zatem grupa poszuka dochodów w branży nieruchomości i kredytów hipotecznych.