Przychody Nokautu w okresie styczeń – wrzesień 2014 r. wyniosły 7,76 mln zł wobec 8,55 mln zł w kwartałach I-III ub.r. Strata na działalności operacyjnej sięgnęła 908 tys. zł i była blisko dwukrotnie wyższa w porównaniu rok do roku.

Według spółki w III kwartale br. widać wychodzenie z dołka – przychody wyniosły 2,9 mln zł wobec niecałe 2,7 mln zł rok wcześniej (wzrost o 8,89 proc.) 

Koszty operacyjne grupy Nokaut za pierwsze trzy kwartały br. to 8,3 mln zł, o 8,13 proc. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. W III kw. br. spadek wyniósł 15,18 proc. Koszty obniżają się według Nokautu dzięki wdrożeniu projektów. Jeden z nich to Discovery. Zmiany są wszechstronne, m.in. udostępniono narzędzia, umożliwiające sprzedawcy zarządzanie ofertą. Zmieniono grafikę, według spółki poprawiono prędkość indeksowania stron o ponad 30 proc., a szybkość wyświetlania strony dla użytkownika zwiększyła się o około 65 proc. Łącznie projekt pochłonął prawie 4,8 mln zł, a w 2014 r. – 573 tys. zł. Nokaut przystosowuje także serwis do urządzeń mobilnych. Projekt Mobile jak dotąd kosztował 810 tys. zł, a w br. – 40 tys. zł.