Do rozmów doszło jeszcze w październiku 2014 r. Prowadzono je z Pocztą Polską Usługi Cyfrowe. Dotyczyły sprzedaży spółek Nokaut.pl oraz SklepyFirmowe (platforma e-sklepów). Nokaut opóźnił przekazanie informacji w tej sprawie. Opublikowano ją w ubiegłym tygodniu, ponieważ strony nie dogadały się.

Nokaut informował w sprawozdaniu za ub.r., że poszukiwany jest partner biznesowy dla porównywarki cen, dlatego wydzielono ją w osobną spółkę. Serwis przez ostatnie lata zmagał się z problemem uzależnienia od pozycjonowania w Google’u, co ograniczało ruch w porównywarce, gdy gigant spychał ją w dół w wynikach wyszukiwania. Grupa zapewnia, że obecnie Nokaut.pl nie jest tak zależny od Google’a jak kiedyś. Nadal jednak najwyraźniej nie osiąga satysfakcjonujących wyników, skoro właściciele chcieli go sprzedać. Oprócz Nokaut.pl i Sklepów Firmowych do grupy należy Morizon, serwis specjalizujący się w nieruchomościach.