Nokaut: 90 proc. klientów zadowolonych z zakupów w Internecie
Zdecydowana większość konsumentów jest zadowolona z zakupów w sieci i zamierza robić je w przyszłości - ustalił Nokaut. Ponad 83 proc. korzysta z porównywarek cen.
Badani przez Nokaut (osoby w wieku ponad 15 lat) bardzo pozytywnie oceniają różne aspekty związane z zakupami online. Podoba im się asortyment sklepu (95,4 proc.), prezentacja produktu na stronie WWW (93,1 proc.), proces składania zamówienia (95,2 proc.), dostawa towaru (93,4 proc.) oraz produkt (97,4 proc.). Nic dziwnego więc, że większość (86,9 proc.) deklaruje, że będzie w przyszłości kupować w Internecie, najczęściej korzystając przy tym z wyszukiwarek cen (83,1 proc.).
– Nawet gdy klienci kupują w sklepie tradycyjnym, bardzo często wcześniej wyszukują w sieci produkty, którymi są zainteresowani – mówi Wojciech Czernecki, prezes Grupy Nokaut.
Badanie przeprowadziła na zlecenie Nokautu ARC Rynek i Opinia metodą CAWI w sierpniu 2011 r., na reprezentatywnej grupie 1062 respondentów, którzy kupowali w Internecie lub mieli taki zamiar.
Podobne aktualności
Warunki prowadzenia biznesu w Polsce
Tylko 2 proc. ankietowanych przedstawicieli firm w Indeksie Lewiatana uważa, że się poprawiły.
Rośnie zapotrzebowanie na usługi zarządzane
Powiększa się grupa przedsiębiorstw, które zwracają się o pomoc do dostawców usług zarządzanych (MSP).
Konsument na zakupach online
Ponad jedna czwarta respondentów badania Allegro deklaruje, że w ciągu ostatniego roku zmieniły się czynniki, które biorą pod uwagę podczas zakupów online.