Netwise, specjalista od wdrożeń i konsultingu w zakresie systemów CRM, we wrześniu ub.r. utworzył spółkę pod nazwą PowerPRM. Nowy podmiot wprowadzi na rynek autorską platformę do zarządzania biznesem w modelu franczyzowym i sieciowym. Dotąd realizowano pilotażowe projekty.

„Teraz czas, by koncept Partner Relationship Management rozwijał się dalej w nowej formie. Modułowej, maksymalnie dopasowanej do potrzeb sieci i franczyz, z minimalnym okresem wdrożenia” – zapowiada Jakub Skałbania, Chief Growth Officer i członek zarządu Netwise,

Na czele PowerPRM stanął Wojciech Zarębski, dotychczasowy Senior Manager w Netwise.  

Spółka skieruje swoją ofertę głównie na rynek europejski. Start sprzedaży planowany jest na drugą połowę II kw. 2023 r.

Główni klienci to branża finansowa, handel detaliczny, bankowość, farmacja, motoryzacja i inne biznesy, działające w oparciu o sieci sprzedaży lub franczyzę. Nadrzędnym celem platformy PowerPRM jest maksymalizacja biznesowego potencjału sieci. Nowe rozwiązanie wspiera każdy ważny proces sprzedażowy i marketingowy – zapewnia dostawca.

W 2022 r. Netwise SA osiągnął 25 mln zł przychodów ze sprzedaży wobec 18,1 mln zł w 2021 r. Zysk netto wzrósł do 6,2 mln zł z 3,8 mln zł.