Według informacji Neo24.pl w 2013 r. tablety schodziły w e-sklepie jak świeże bułeczki – wzrost sprzedaży wyniósł ponad 400 proc. w porównaniu z 2012 r. E-sklep podał także, że wśród produktów IT dużym powodzeniem cieszyły się w ub.r. dyski twarde – w ich przypadku zbyt zwiększył się o 159 proc. rok do roku (dotyczy nośników HDD i SSD łącznie). Klienci chętnie kupowali także sprzęt sieciowy (sprzedaż wzrosła o 77 proc. w porównaniu z ub.r.). Przed świętami spory popyt odnotowano ponadto w przypadku konsol, gier, smartfonów, jak również notebooków (e-sklep nie podał liczb). Według Neo24.pl na prezenty konsumenci wybierali także często małe AGD (jak maszynki do golenia, depilatory, prostownice, suszarki, elektroniczne szczoteczki do zębów, blendery, wypiekacze do chleba, gofrownice).

Neo24.pl poinformował, że w IV kw. 2013 r. poszerzył asortyment produktów IT (pojawiły się także dodatkowe kategorie, m.in. produkty dla zwierząt, dom i ogród, co jest związane z wdrażaniem nowej strategii). Według e-sklepu w grudniu 2013 r. ruch na stronie wzrósł o 30 proc.