Skonsolidowane przychody Nelro Daty wyniosły 1,015 mld zł w okresie styczeń – listopad 2016 r., a zysk netto – 22,19 mln zł (2,18 proc. obrotów). W tym Nelro Data S.A. wypracowała 308,77 mln zł obrotów, a Nelro Data Sp. z o.o. Spk – 705,59 mln zł. Z tej spółki na spółkę akcyjną przepisywane są kontrakty, w związku z planami wprowadzenia firmy na giełdę. Ponad 1 mln zł obrotów miał NT Group, podmiot wyodrębniony do obsługi handlu detalicznego. Jest operatorem sklepów internetowych.

– Jeśli doliczyć grudniowe zamówienia, możemy realnie celować w 1,1-1,2 mld zł przychodów na koniec roku – twierdzi Łukasz Pacholski, wiceprezes Nelro Daty.   

Do skonsolidowanego wyniku za 2016 r. nie zostały wliczone przychody powiązanych spółek, a więc Creative Fashion (branża modowa) oraz Nelro Investments (rynek nieruchomości).  

Rok wcześniej, to jest od stycznia do listopada 2015 r., przychody Nelro Daty ze sprzedaży, jeszcze jako spółki komandytowej, wyniosły 907,43 mln zł, a zysk netto – 19,31 mln zł (2,12 proc.).

– Rzuciliśmy się na głęboką wodę. Stanęliśmy w szranki z tuzami krajowej dystrybucji, budując dopiero struktury sprzedażowe i zespół fachowców. Udało nam się podnieść marże i tym samym zyskowność wielu przedsięwzięć handlowych. Zrealizowaliśmy już część zamierzeń na 2017 r. W planach są dwa duże kontrakty. W połowie grudnia przedstawimy prognozę na rok 2017 – zapowiada Łukasz Pacholski.