Monitoring zleceń serwisowych w Veracomp
Veracomp uzupełnił swój system sprzedaży internetowej o interaktywny moduł 'Serwis/Zlecenia serwisowe

Veracomp uzupełnił swój system sprzedaży internetowej (www.vzam.com.pl) o interaktywny moduł 'Serwis/Zlecenia serwisowe’, który umożliwia partnerom handlowym śledzenie online statusu przesyłek serwisowych oraz szybki kontakt z inżynierami wsparcia technicznego Veracomp.
Moduł serwisu technicznego zawiera informacje na temat wszystkich zleceń serwisowych – aktualnych oraz zrealizowanych. Partnerzy firmy mogą sprawdzić datę zgłoszenia, rodzaj reklamacj (gwarancyjna/pogwarancyjna), status przesyłki (przyjęte/w naprawie/do korekty/wymiana/naprawione) oraz datę realizacji. W przypadku wymiany wyświetlone zostaną również informacje dotyczące nowego produktu (np. jego numer seryjny, czas gwarancji).
Podobne aktualności
FPP: aukcja 5G może być niezgodna z prawem
UKE uzyska nieuzasadnione prawo do wykluczania dostawców z dostarczania sprzętu do budowy 5G – ostrzega FPP.
Największy w historii spadek na smartfonach
„Nigdy nie widzieliśmy, aby dostawy w okresie świątecznym były niższe niż w poprzednim kwartale" - komentuje analityk.