Monitor Cen dla e-sklepów
CodiLime stworzył narzędzie przeznaczone dla sklepów internetowych, które – jak twierdzi dostawca – umożliwia monitoring cen u konkurencji.
Według CodiLime Monitor Cen bazuje na danych pobieranych z Internetu, poprzez skanowanie sklepów i sprawdzanie cen produktów. Następnie kojarzy oferty u różnych sprzedawców i pokazuje w postaci uaktualnianych danych i raportów. System analizuje wszystkie oferowane w danym sklepie produkty, wskazując jednocześnie miejsce w rankingu dla danego produktu i różnicę cenową do najlepszej oferty. Reseller ma również możliwość generowania diagramów pokazujących rozkład danych oraz statystyki porównawcze całej oferty względem konkurencji.
Pierwszy miesiąc, w którym sklep internetowy korzysta z monitora, jest darmowy. Później przewidywany jest miesięczny abonament w wysokości 50 zł (nie ma jeszcze oficjalnego cennika).
Podobne aktualności
Holenderski inwestor wszedł do polskiej firmy IT
„Naszą ambicją jest zbudowanie międzynarodowej grupy IT, wyspecjalizowanej w obszarze sieciowym” – zapowiada przedstawiciel funduszu.
80 proc. e-sklepów ofiarą ataku
Raport ujawnia fatalny stan bezpieczeństwa polskich biznesów internetowych.