Zysk netto Modecomu w IV kw. 2014 r. wyniósł 393 tys. zł wobec 1,86 mln zł rok wcześniej. Koszty działalności operacyjnej zwiększyły się o 35,8 proc., co zarząd wyjaśnia większymi wydatkami związanymi z zatrudnieniem (które wzrosło) oraz wzrostem kosztu wartości sprzedanych towarów i materiałów, co z kolei jest skutkiem inwestycji w podwyższenie jakości produktów przy zachowaniu optymalnej ceny. Na koszt zakupu sprzedanych towarów złożyły się także wahania kursów walut. Innym czynnikiem, który miał wpływ na wynik w końcówce roku, były – jak informuje spółka – działania reklamowe i marketingowe, a także promocje, co spowodowało zmniejszenie marży na niektórych produktach. W bilansie całego 2014 r. zarówno zysk brutto jak i netto były w przybliżeniu o połowę mniejsze niż w 2013 r. Suma aktywów zwiększyła się natomiast o 31,5 proc., do 80,12 mln zł.

W IV kw. ub.r. Modecom koncentrował się na rozwoju kanałów dystrybucyjnych w Europie, działania te objęły kilkanaście krajów (m.in. Grecja, Rumunia, Bułgaria, Włochy, kraje bałkańskie; producent rozpoczął sprzedaż w Irlandii). Spółka zapewnia, że marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna w Europie, rośnie popyt na jej produkty. Informuje także o kontynuacji ekspansji na Bliskim Wschodzie (gdzie działa spółka Modecom Middle East).