W całym minionym roku przychody Modecomu wzrosły o 14 proc. wobec 2014 r., do 218,29 mln zł, a zysk netto zwiększył się o 56 proc., do 7,3 mln zł.

Bardzo dobry był dla spółki IV kw. 2015 r. – zysk netto poszedł w górę o 218 proc., do 4,18 mln zł wobec 1,31 mln zł rok wcześniej, przy przychodach większych o 8,7 proc. (85,5 mln zł). Koszty w IV kw. były wyższe o 2,5 proc. Wynagrodzenia zwiększyły się o 22,8 proc., w związku ze wzrostem zatrudnienia w spółce – z 77 w końcu 2014 r. do 104 rok później.

Wśród działań w minionym okresie zarząd wymienia nacisk na rozwój dystrybucji na rynku krajowym i zagranicznym. Modecom rozpoczął współpracę z jednym z operatorów telewizji cyfrowej. W IV kw. 2015 r. doszło do ściślejszej kooperacji z dostawcą usług telekomunikacyjnych, obejmującej sprzedaż nawigacji producenta. Ponadto wprowadzono urządzenia do sieci handlowych. Modecom rozwija także sprzedaż urządzenia do VR. Informuje, że w IV kw. wzrosła sprzedaż jego produktów. Zapewnia także o zwiększeniu udziału na rynkach zagranicznych w ostatnim kwartale roku. Firma nawiązała m.in. współpracę z nowymi dystrybutorami w Albanii, na Cyprze, twierdzi że o 100 proc. wzrosła sprzedaż do jednego z dystrybutorów na Litwie. Modecom podał także, iż prowadzi negocjacje z dystrybutorami w Irlandii, Belgii i Holandii. Producent działa również na innych rynkach europejskich (m.in. Francja, Wielka Brytania, Ukraina, Czechy), obecnie startuje w przetargu dla szkół na Węgrzech.