Modecom triumfuje na Distree
Uczestnicy Distree EMEA uznali FreePC – mini komputer marki Modecom – za najbardziej innowacyjne urządzenie w konkursie „60 seconds to convince”.
Koncepcja mini komputerów kieszonkowych (mini PC) nie jest wprawdzie nowa, ale zgromadzeni na Distree dystrybutorzy i retailerzy docenili solidną konstrukcję polskiego produktu, funkcjonalność oraz wzornictwo. Modecom FreePC korzysta z Windowsa 8.1 i czterordzeniowego procesora Intel Atom. Dysponuje 2 GB RAM i wewnętrznym 16-gigabajtowym dyskiem flash (z opcją dodatkowych 32 GB dzięki karcie mikro-SD). Ponadto użytkownik ma do dyspozycji sieć WiFi, Bluetooth 4.0, złącze HDMI, port USB oraz microUSB. To wystarczy, aby przerobić monitor lub telewizor na komputer. FreePC może też pełnić rolę mikroskopijnego odtwarzacza filmów w rozdzielczości Full HD. Modecom FreePC ma trafić na polski rynek najpóźniej w maju br. Cena produktu nie jest jeszcze znana.
Na tegorocznym Distree EMEA wystawia się około 150 różnych marek, wśród których nie brakuje polskich brandów, jak: Modecom, Esperanza, Manta, E5, NTT System, Vakoss (Vakomtek), a także dystrybutorów – m.in. AB, Action, ABC Data, Veracomp, Impakt, Yamo. Poza częścią wystawienniczą i spotkaniami w trybie „jeden na jeden”, uczestnicy mogą wysłuchać prezentacji firm analitycznych (m.in. GfK, Context) na temat aktualnych trendów rynkowych. W tym roku omawiana jest przede wszystkim transformacja modelu biznesowego, jaka zachodzi wśród światowych retailerów. Wiele miejsca organizatorzy postanowili poświęcić ponadto sytuacji w segmencie technologii „do noszenia” (wearables technology), rozwiązań dla inteligentnego domu oraz przyszłości koncepcji Internet of Things.
CRN Polska jest patronem medialnym Distree EMEA 2015.
Podobne aktualności
ABC Data dystrybutorem roku
Na Distree EMEA polska firma została wybrana dystrybutorem roku w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Distree EMEA 2018: targowisko (p)różności
Monako - to tutaj co roku producenci elektroniki użytkowej z całego świata szukają dystrybutorów i retailerów, którzy potrzebują nowych, ciekawych, nietypowych produktów. Ewentualnie jak najbardziej typowych, ale w lepszych cenach niż sprowadza je z zagranicy konkurencja.
Distree EMEA 2018: wielkie branżowe spotkanie
Na Distree EMEA w Monaco (6 - 9 lutego br.) jak co roku zjadą prezesi, dyrektorzy zarządzający i menedżerowie najwyższego szczebla z firm ICT.