Modecom rusza na podbój Bliskiego Wschodu
Producent zawarł umowę partnerską z MG Group, dystrybutorem sprzętu komputerowego, który działa na rynkach Bliskiego Wchodu i Afryki Północnej.
MG Group (siedziba firmy znajduje się w Dubaju) za pośrednictwem nowo utworzonej spółki Modecom Middle East będzie dystrybuować produkty Modecomu na Bliskim Wschodzie, w Egipcie i Indiach. Producent przewiduje, że w ciągu 5 lat ze sprzedaży w tych regionach uzyska 36 mln dol. przychodu.
– Porozumienie z MG Group jest wynikiem realizowanej przez nas od ponad dekady polityki ekspansji na rynkach światowych – mówi Waldemar Giersz, prezes Modecomu – Środki finansowe uzyskane w wyniku kontraktu zamierzamy zainwestować w dalszy rozwój firmy oraz w rozszerzenie portfela produktowego.
Podobne aktualności
Modecom: koszty ekspansji zmniejszyły zysk
W II kw. br. zysk Modecomu był niższy o 12 proc. niż rok wcześniej, co spółka wyjaśnia większymi kosztami związanymi ze wzrostem zatrudnienia. Informuje o ekspansji w Europie i na świecie.
Waldemar Giersz nadal na czele rady nadzorczej Modecomu
Współzałożyciel i były prezes spółki został wybrany do rady nadzorczej kolejnej kadencji.
Modecom będzie sponsorować europejską piłkę
Spółka ujawniła nowe plany marketingowe – zamierza inwestować w europejską piłkę nożną. Ma to umocnić jej pozycję na zagranicznych rynkach.