Nie ujawniono wartości obu kontraktów. Według przewodniczącego rady nadzorczej Modecomu, Jakub Łozowskiego, współpraca z Legią jest pierwszym krokiem we wdrażaniu długofalowej strategii marketingowej.

Strategia ta zakłada wspieranie dyscyplin sportowych opartych na regułach: fair-play, gry zespołowej, determinacji w dążeniu do celu oraz wzajemnego poszanowania. Te obowiązujące w sportach zespołowych zasady, tożsame są ze stosowaną przez Modecom filozofią – wyjaśnia Jakub Łozowski.

Z kolei Manta uzyskała prawo do posługiwania się tytułem i znakiem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy w działalności marketingowej (m.in. na produktach, opakowaniach). Kontrakt z Ekstraklasą S.A. został podpisany do końca sezonu 2014/2015. Akcjonariuszami Ekstraklasy jest 16 klubów biorących udział w rozgrywkach. Manta jest już Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski w piłce nożnej.