Modecom będzie sponsorować europejską piłkę
Spółka ujawniła nowe plany marketingowe – zamierza inwestować w europejską piłkę nożną. Ma to umocnić jej pozycję na zagranicznych rynkach.
W związku z nowymi planami Modecom nie zamierza zrezygnować ze sponsoringu polskiej piłki. Ma już status oficjalnego partnera: reprezentacji Polski w piłce nożnej, Ekstraklasy oraz Legii Warszawa. Jest pierwszą firmą IT w Polsce, która posiada 3 wymienione tytuły.
Modecom twierdzi, że wejście w marketing sportowy w 2014 r. umocniło pozycję firmy na polskim rynku, dlatego chce powtórzyć ten sukces w skali europejskiej.
– Nasze produkty dostępne są w sprzedaży w prawie każdym europejskim kraju i z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Dlatego też jesteśmy gotowi do inwestycji w europejską i światową piłkę – zapowiedział prezes Jakub Łozowski.
W 2015 r. przychody Modecomu wzrosły o 14 proc. wobec 2014 r., do 218,29 mln zł, a zysk netto zwiększył się o 56 proc., do 7,3 mln zł, do czego w dużej mierze przyczyniła się większa sprzedaż za granicą, głównie w krajach europejskich.
Podobne aktualności
Modecom: koszty ekspansji zmniejszyły zysk
W II kw. br. zysk Modecomu był niższy o 12 proc. niż rok wcześniej, co spółka wyjaśnia większymi kosztami związanymi ze wzrostem zatrudnienia. Informuje o ekspansji w Europie i na świecie.
Waldemar Giersz nadal na czele rady nadzorczej Modecomu
Współzałożyciel i były prezes spółki został wybrany do rady nadzorczej kolejnej kadencji.
Modecom: trzykrotny wzrost zysku
W 2015 r. zysk netto Modecomu wzrósł o 56 proc. Szczególnie udany był IV kw., w którym spółka wypracowała ponad połowę profitów za cały miniony rok.