W porównaniu z II kw. przychody Groupona zwiększyły się o 9,4 proc. Zmniejszył się udział wydatków na marketing, które w ostatnich kwartałach ciążyły na bilansie spółki (jak dotąd Groupon nie miał zysku netto). W III kw. br. stanowiły 42 proc. przychodów, podczas gdy kwartał wcześniej – 54 proc.

Na początku listopada nastąpi długo oczekiwany debiut Groupona na nowojorskiej giełdzie. W porównaniu z wcześniejszymi planami obniżono cenę akcji (mają kosztować 16-18 dol.), co oznacza maksymalną wycenę przedsiębiorstwa na poziomie 11,4 mld dol. (minimalną 10,1 mld dol.). Groupon może pozyskać z emisji 480 – 540 mln dol. W czerwcu zapowiadając ofertę publiczną Groupon liczył na 750 mln dol., a wartość przedsiębiorstwa określono na ponad 15 mld dol. Ceny obniżono po tym, gdy okazało się, że w dokumentach potrzebnych do wejścia na giełdę Groupon jako przychody podał wartość sprzedanych kuponów. Rzeczywiste wpływy spółki okazały się o połowę niższe.

Serwis działa w ponad 40 krajach, m.in. w Polsce.