„Sprint to the Finish” potrwa od teraz do 30 czerwca (koniec finansowego roku Microsoftu), kusząc partnerów gratyfikacjami finansowymi za sprzedaż wybranych SKU takich produktów, jak Office 365, EMS i CRM Online.

W przypadku Office 365 partnerzy mogą otrzymać do 50 USD zwrotu za sprzedaż jednego stanowiska w programie Open lub Cloud Solution Provider (CSP). Oferta dotycząca EMS ma zastosowanie wyłącznie dla partnerów uczestniczących w programie Managed Resellers Incentive Program (MRIP). Zarówno dla Office 365, jak i EMS maksymalna premia może wynieść do 10 000 USD na resellera.

Największą dodatkową premię partnerzy mogą otrzymać, sprzedając rozwiązanie Dynamics CRM Online – do 100 000 USD (i do 120 USD za stanowisko).

Microsoft uważa, że nowy program daje resellerom dużą szansę otrzymania „znaczących” premii, stwierdzając w oświadczeniu, że „nigdy wcześniej nie mieli oni lepszej okazji, by zdecydować się na sprzedawanie klientom wielu usług w chmurze.”

Wyniki Microsoftu za zakończony 31 grudnia II kw. finansowy pokazują, że sprzedaż Office 365 wzrosła o 70 proc. (rok do roku). Liczba sprzedanych stanowisk Dynamics CRM Online przez piaty kwartał z rzędu podwoiła się.