Microsoft w detalu
Amerykańscy partnerzy
Według amerykańskiego magazynu Computer Reseller News partnerzy Microsoftu uważają, że producent zabierze im klientów. Microsoft zamierza założyć w USA własne salony sprzedaży detalicznej. Partnerom natomiast chce powierzyć część usługową – mają zająć się instalacją i serwisem oprogramowania. W tej chwili pracuje nad programem partnerskim, który ma regulować tę kwestię. Zdaniem partnerów producent przejmie ich kontakty z klientami i sprowadzi ich do roli poddostawców.
Podobne aktualności
Wydatki na infrastrukturę chmurową wzrosną o 20 proc. w 2024 r.
„W miarę ewolucji sztucznej inteligencji dostawcy rozwiązań badają możliwości integracji, wykraczające poza oferty vendorów" - twierdzi ekspert.
Rosyjscy hakerzy włamali się na konta dyrektorów Microsoftu
Inne firmy również były celem tej samej grupy - twierdzi koncern.
Usunięcie Altmana z OpenAI wstrząśnie branżą GenAI
„Szokująca wiadomość uwypukliła coraz głębszy rozłam" - komentuje ekspert.