Microsoft sprzedał milion tabletów
W IV kwartale 2012 r. Microsoft sprzedał 1 mln tabletów Surface RT, czyli sporo poniżej oczekiwań - twierdzi UBS, międzynarodowa firma finansowa.
Dla porównania Apple ocenia swój wynik z ub. kwartału na 20 mln iPadów. UBS spodziewał się sprzedaży tabletu Microsoftu na poziomie 2 mln szt. Według analityka firmy słabszy rezultat jest m.in. efektem zawężenia dystrybucji sprzętu do własnych sklepów giganta. UBS spodziewa się jednak większego popytu na model Surface Pro, który został wyposażony w Windows 8 oraz procesor Intela i w związku z tym powinien być interesującą alternatywą dla iPada w firmach.
Podobne aktualności
Wydatki na infrastrukturę chmurową wzrosną o 20 proc. w 2024 r.
„W miarę ewolucji sztucznej inteligencji dostawcy rozwiązań badają możliwości integracji, wykraczające poza oferty vendorów" - twierdzi ekspert.
Minął trudny rok na rynku tabletów
"Znaczny wzrost liczby promocji i ofert pakietowych nie wystarczył, aby odwrócić losy rynku” - komentuje analityk.
Rosyjscy hakerzy włamali się na konta dyrektorów Microsoftu
Inne firmy również były celem tej samej grupy - twierdzi koncern.