Microsoft: nowy dział i zmiany kadrowe
Producent utworzył dział Consumer Channels Group, który odpowiada za sprzedaż urządzeń, oprogramowania i usług w segmencie konsumenckim. Dyrektorem CCG został Krzysztof Florczak.

Nowy dział powstał w wyniku globalnej reorganizacji struktur Microsoftu, co wiąże się z rosnącym znaczeniem sprzedaży w segmencie konsumenckim. CCG połączył kilka zespołów z różnych pionów firmy.
– Koncentrujemy się na usługach i działaniach zmierzających do integracji produktów konsumenckich: komputera, telefonu, telewizora i innych urządzeń – poinformował Krzysztof Florczak.
Menedżer dotychczas kierował działem Small & Medium Business Solutions and Partners (SMS&P). Z Microsoftem jest związany od ponad 7 lat. W tym czasie pełnił funkcję szefa zespołu Windows Client Business Group, a następnie działu sprzedaży OEM. Wcześniej przez 12 lat pracował w California Computer (tym ostatnie 4 lata na stanowisku dyrektora generalnego).
Krzysztof Florczak jest absolwentem Inżynierii Procesowej i podyplomowego studium menedżerskiego Politechniki Łódzkiej.
Na stanowisko dyrektora działu Small & Medium Business Solutions and Partners (SMS&P) awansował Piotr Chrobot. Do zespołu Microsoftu dołączył na początku 2011 r. jako dyrektor Sektora Telekomunikacji i Mediów. Menedżer rozpoczął karierę w branży IT w Bullu i Lucent Technologies, na stanowiskach związanych ze sprzedażą. Pracował również w Cisco Systems, był m.in. dyrektorem sprzedaży do sektorów Telco i Enterprise. Przed przejściem do Microsoftu Piotr Chrobot przez 3 lata pełnił funkcję dyrektora generalnego Symantec’a.
Nowy szef działu SMS&P jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz Wyższej Szkoły Telekomunikacyjnej w Rennes we Francji.
Podobne aktualności
Duży wyciek danych z Microsoftu
Zespół firmy „przypadkowo” miał ujawnić 38 TB danych. Microsoft uspokaja, że klienci nie są narażeni.
Regulatorzy ruszą do ataku na gigantów IT
Kontrolerzy uderzą w największe firmy z branży aż w 12 obszarach - przewiduje GlobalData.