Microsoft i Salesforce poszerzą strategiczne partnerstwo
Koncern z Redmond ze swoimi produktami coraz bardziej wchodzi w chmurę.
Dzięki współpracy klienci biznesowi będą mogli korzystać z nowych rozwiązań, integrujących produkty Microsoftu i Salesforce’a. Skype for Business i OneNote zostaną zintegrowane na platformie Lightning. Treści dostarczane przez Salesforce’a będą natomiast dostępne w Office Delve, który wyświetla spersonalizowaną zawartość Office 365 i ułatwia współpracę z innymi użytkownikami. Na platformie Salesforce 1 zostanie udostępniona także aplikacja do Windows 10. Udostępniono już aplikację Salesforce’a do Outlooka.
W ub.r. różne aplikacje Salesforce’a zostały zintegrowane z Office’m i platformą Power BI. Według CEO Microsoftu, Satyi Nadelli, powiększając zakres kooperacji z dotychczasowym partnerem firma realizuje strategię „platform i produktywności“. „Koncentrujemy się połączeniu tego co najlepsze w Azure, Office i Windows, tak aby nasi wspólni klienci mogli efektywniej współpracować, komunikować się, odkrywać informacje“ – stwierdził szef korporacji.
Podobne aktualności
Microsoft zainwestuje 1,5 mld dol. w firmę AI
To może być przykład, jak amerykańskie firmy próbują odciągnąć inne kraje od chińskiej technologii.
Pilna dyrektywa w związku z naruszeniem poczty e-mail Microsoftu
Amerykańska agencja CISA potwierdza kradzież e-maili przez rosyjską gruoę i nakazuje podmiotom rządowym natychmiastowe działania.