Microsoft Dynamics CRM na telefon i tablet
W II kw. br. na rynku pojawi się aktualizacja Microsoft Dynamics CRM, umożliwiająca dostęp do zaawansowanych funkcji systemu z urządzeń mobilnych. Rozbudowano opcje społecznościowe.
Aktualizację opracowano w oparciu o wersję z listopada 2011 r., zawierającą rozwiązania do współpracy w wirtualnej sieci społecznościowej oraz usprawnienia dla firm korzystających z Microsoft Dynamics CRM w chmurze. Istotną nowością jest to, że zaawansowane funkcje systemu będą dostępne za pomocą urządzeń mobilnych, jak telefony i tablety Apple’a oraz Blackberry, a także sprzęt z systemami Windows Phone 7 i Android.
Nowy Microsoft Dynamics CRM został wyposażony m.in. w rozbudowane funkcje społecznościowe. Jest dostępny z różnych przeglądarek i urządzeń, w tym Internet Explorer, Chrome, Firefox, Safari, uruchamianych na komputerze PC, Macintosh-u czy iPadzie. Korzystając z chmury użytkownicy będą mogli synchronizować swoje dane w trybie offline. Dzięki integracji Microsoft Dynamics CRM Mobile z dotychczasowym systemem, w smartphonach i tabletach będzie można uruchamiać rozszerzone aplikacje CRM.
Cena Microsoft Dynamics CRM Mobile: od 30 dol. miesięcznie na 1 użytkownika, korzystającego maksymalnie z 3 urządzeń.
Podobne aktualności
Nowy szef Microsoft Dynamics CRM
Jujhar Singh, dotychczasowy dyrektor generalny ds. badań i rozwoju Dynamics CRM, zajmie się zarządzaniem, strategią, sprzedażą i marketingiem produktu.
Neo24.pl bardziej mobilny
Neo24.pl uruchomił responsywną witrynę sklepu internetowego, zaprojektowaną dla użytkowników smartfonów i tabletów.
Nowe możliwości Microsoft Dynamics CRM
W rozwiązaniu CRM Microsoftu dodano nowe funkcje obejmujące marketing, obsługę klienta i tzw. social listening.