Microsoft Dynamics CRM 2013 jesienią
Microsoft wprowadzi na rynek kolejną wersję rozwiązania CRM. Pojawią się nowe funkcje.
System w nowej wersji umożliwi użytkownikom dostęp do danych na różnych typach urządzeń. Według Microsoftu zmieniono i przyspieszono interfejs użytkownika. Udostępnia on pracownikom informacje adekwatne do wykonywanych obowiązków. Poszerzono informacje kontekstowe, które zdaniem producenta pozwalają uzyskać lepszy wgląd w dane dotyczące klientów. W Microsoft Dynamics CRM poszerzono ponadto możliwości współpracy w sieciach społecznościowych.
Cechy nowego systemu:
– integracja z MarketingPilot – rozwiązaniem do automatyzacji marketingu, które pozwala m.in. zarządzać produktami, budżetami i zasobami oraz realizować i nadzorować kampanie marketingowe. Pomaga również w odczytywaniu „cyfrowych śladów” pozostawianych przez klientów, które można następnie zamieniać w leady i przekazywać do systemu sprzedaży
– nowe aplikacje klienckie na iPada i tablety z Windows 8. Użytkownicy uzyskują mobilny dostęp do zaawansowanych funkcji i analiz systemu. Wkrótce po wydaniu Microsoft Dynamics CRM 2013 pojawi się również możliwość korzystania z nowych opcjii dotykowych na telefonach z Windows 8, Androidem oraz iOS-em
– pracownicy mają możliwość współpracy i dzielenia się wiedzą na temat klientów poprzez serwis Yammer w ramach rozwiązania CRM
– integracja z Microsoft Lync i Skype z poziomu interfejsu Microsoft Dynamics CRM.
Podobne aktualności
Nowy szef Microsoft Dynamics CRM
Jujhar Singh, dotychczasowy dyrektor generalny ds. badań i rozwoju Dynamics CRM, zajmie się zarządzaniem, strategią, sprzedażą i marketingiem produktu.
7 wersji Windows 10
Nowy system będzie dostępny w 7 wariantach – poinformował Microsoft.
Microsoft określił wymagania sprzętowe dla Windows 10
Koncern podał, na jakich urządzeniach będzie mógł działać nowy system.