Menedżerowie Della i ABC Daty przeszli do Tech Daty
Sebastian Pawłowski, który przez ostatnie 10 lat pracował w Dellu, oraz Adam Pawtel, od 12 lat związany z ABC Datą, wzmocnili zespół Tech Daty.
Od 1 grudnia Sebastian Pawłowski objął stanowisko Sales Directora w Tech Dacie, natomiast Adam Pawtel od lutego 2012 r. będzie pełnił funkcję Product Marketing Directora Broadline.
– Obie nominacje wraz z oczekiwanym niebawem powołaniem nowego Country Managera zamykają kilkumiesięczny okres przejściowy, z którym mieliśmy do czynienia po opuszczeniu organizacji przez kilku menedżerów zarządzających firmą w przeszłości – mówi Jonas Elmgren, Regional Managing Director odpowiedzialny za kraje nordyckie, któremu podlega także polski oddział Tech Daty.
Ireneusz Dąbrowski, wieloletni szef polskiej Tech Daty i odchodzący Regional Managing Director regionu East, przekonuje, że nowo mianowani dyrektorzy są szeroko znani w branży, cieszą się uznaniem i zaufaniem producentów oraz resellerów. – Ich podstawowe zadania sprowadzać się będą do tego, aby poprzez rozwój oferty produktów i poprawę obsługi sprzedażowej wszystkich grup klientów lepiej adresować rynek już istniejący oraz skutecznie przekonywać do współpracy nowe grono odbiorców – mówi Ireneusz Dąbrowski.
Sebastian Pawłowski twierdzi, że model sprzedaży doradczej to jego środowisko naturalne. – Siłą rzeczy będę koncentrować się na tworzeniu wartości dla naszych partnerów i ich wartości na rynku IT – mówi Sales Director.
Adam Pawtel zwraca uwagę na ewolucję na rynku IT i rosnącą popularność tabletów i smartphonów.
– Tech Data ma duży potencjał do poszerzenia oferty i rozwoju sprzedaży takich produktów. Może je oferować małym i średnim firmom oraz sieciom handlowym. W najbliższych latach w Polsce wyraźnie wzrośnie sprzedaż przez Internet. Mając duże doświadczenie w funkcjonowaniu systemów e-commerce, będę mógł uczestniczyć w rozbudowie rozwiązań B2B i B2C oferowanych partnerom – komentuje swoje przejście Adam Pawtel, nowy Product Marketing Director Broadline.
Sebastian Pawłowski przez 10 lat pracował w Dellu. Od 2008 roku jako szef sprzedaży kierował zespołem handlowym obsługującym najważniejszych klientów Della z segmentu Large Enterprise.
Nowy Sales Director jest absolwentem filologii germańskiej na Uniwersytecie Gdańskim.
Adam Pawtel przez ostatnie 12 lat związany był z ABC Datą. Ostatnio jako Marketing Director A-brand products odpowiadał przede wszystkim za zamówienia, sprzedaż i marketing szerokiej gamy produktów (notebooki, serwery, drukarki, towary konsumpcyjne czy elektronika użytkowa) w Polsce, Czechach, na Słowacji i na Litwie.
Menedżer po studiach magisterskich ukończył podyplomowe studia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.