Od 1 grudnia Sebastian Pawłowski objął stanowisko Sales Directora w Tech Dacie, natomiast Adam Pawtel od lutego 2012 r. będzie pełnił funkcję Product Marketing Directora Broadline. 

– Obie nominacje wraz z oczekiwanym niebawem powołaniem nowego Country Managera zamykają kilkumiesięczny okres przejściowy, z którym mieliśmy do czynienia po opuszczeniu organizacji przez kilku menedżerów zarządzających firmą w przeszłości – mówi Jonas Elmgren, Regional Managing Director odpowiedzialny za kraje nordyckie, któremu podlega także polski oddział Tech Daty. 

Ireneusz Dąbrowski, wieloletni szef polskiej Tech Daty i odchodzący Regional Managing Director regionu East, przekonuje, że nowo mianowani dyrektorzy są szeroko znani w branży, cieszą się uznaniem i zaufaniem producentów oraz resellerów. – Ich podstawowe zadania sprowadzać się będą do tego, aby poprzez rozwój oferty produktów i poprawę obsługi sprzedażowej wszystkich grup klientów lepiej adresować rynek już istniejący oraz skutecznie przekonywać do współpracy nowe grono odbiorców – mówi Ireneusz Dąbrowski.

Sebastian Pawłowski twierdzi, że model sprzedaży doradczej to jego środowisko naturalne. – Siłą rzeczy będę koncentrować się na tworzeniu wartości dla naszych partnerów i ich wartości na rynku IT – mówi Sales Director.

Adam Pawtel zwraca uwagę na ewolucję na rynku IT i rosnącą popularność tabletów i smartphonów. 

Tech Data ma duży potencjał do poszerzenia oferty i rozwoju sprzedaży takich produktów. Może je oferować małym i średnim firmom oraz sieciom handlowym. W najbliższych latach w Polsce wyraźnie wzrośnie sprzedaż przez Internet. Mając duże doświadczenie w funkcjonowaniu systemów e-commerce, będę mógł uczestniczyć w rozbudowie rozwiązań B2B i B2C oferowanych partnerom  – komentuje swoje przejście Adam Pawtel, nowy Product Marketing Director Broadline. 

Sebastian Pawłowski przez 10 lat pracował w Dellu. Od 2008 roku jako szef sprzedaży kierował zespołem handlowym obsługującym najważniejszych klientów Della z segmentu Large Enterprise. 

Nowy Sales Director jest absolwentem filologii germańskiej na Uniwersytecie Gdańskim. 

Adam Pawtel przez ostatnie 12 lat związany był z ABC Datą. Ostatnio jako Marketing Director A-brand products odpowiadał przede wszystkim za zamówienia, sprzedaż i marketing szerokiej gamy produktów (notebooki, serwery, drukarki, towary konsumpcyjne czy elektronika użytkowa) w Polsce, Czechach, na Słowacji i na Litwie. 

Menedżer po studiach magisterskich ukończył podyplomowe studia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.