Wynik holdingu poprawił się po kilku kwartałach spadków (od 2009 r. przychody Media Saturna na naszym rynku skurczyły się o równowartość 80 mln euro, tj. o ponad 8 proc.). W porównaniu z 2011 rokiem (869 mln euro obrotu) liczba marketów w Polsce w ub. roku powiększyła się o dwie placówki, do 63. W końcu ub. roku ruszyły sklepy internetowe Saturna i Media Marktu.

Media Saturn nie komentuje wyników finansowych ani nie ujawnia prognozy na 2013 rok. Marcin Rosati, członek zarządu holdingu w Polsce, potwierdził natomiast, że jednym z celów firmy w bieżącym roku jest osiągnięcie minimum 5 proc. obrotów ze sprzedaży internetowej. Jego zdaniem biorąc pod uwagę dotychczasowy bilans cel jest realny do osiągnięcia. Podkreślił, że w I kw. 2013 r. zwiększyła się sprzedaż komputerów w Media Saturnie w odniesieniu do analogicznego okresu 2012 r. – Wzrost u nas był dwucyfrowy – zdradził menedżer. Marcin Rosati przypuszcza, że w całym 2013 r. w porównaniu do 2012 r. najbardziej zwiększą się obroty na smartfonach i tabletach. – W ich przypadku I kwartał również był bardzo dobry – twierdzi przedstawiciel holdingu. 

Media Saturn w skali globalnej nieznacznie zwiększył przychody w 2012 r. do 21 mld euro (wzrost o 1,8 proc. rok do roku). Zysk operacyjny spadł jednak z 542 mln euro do 326 mln euro, co firma tłumaczy m.in. kosztami związanymi z wycofaniem się z Chin.