Według raportu PMR „Handel detaliczny artykułami RTV, AGD i sprzętem elektronicznym w Polsce 2014” wydatki dużych detalistów wyspecjalizowanych w ofercie elektroniki stanowią spory odsetek dochodów tych przedsiębiorstw, w porównaniu np. z sieciami o przekrojowym asortymencie. Na podstawie przytaczanych w publikacji danych zebranych przez Kantar Media, w 2013 r. Media Markt przeznaczył na reklamę ponad 150 mln zł. Drugi w rankingu wydatków był Saturn, a trzeci – RTV Euro AGD. Obie marki Media Saturna łącznie w ciągu 4 lat przeznaczyły na reklamę około 1 mld zł. To w przybliżeniu tyle, ile cztery następne firmy łącznie. Obroty Media Saturna w Polsce w minionym roku finansowym wyniosły 940 mln euro.

Dla porównania Biedronka, która w ciągu roku wydała na reklamę 107 mln zł, ma obroty większe niż cały rynek detaliczny RTV, AGD i sprzętu elektronicznego.