Media Markt zakończył objazd po kraju
Detalista zakończył akcję „Media Markt Tour 2014”. Polegała ona na tym, że TIR – mobilny market, od maja jeździł po Polsce, przybliżając ofertę sieci mieszkańcom różnych – głównie mniejszych – miejscowości.
Według spółki mobilny market zawitał do 67 miast. Po raz ostatni podczas tegorocznego tournee gościł 11 października w Nowym Dworze Mazowieckim. Celem akcji było dotarcie do potencjalnych klientów sieci w mniejszych miastach, w których dzięki uruchomieniu sprzedaży internetowej Media Markt może liczyć na większe zainteresowanie i zwiększenie obrotów.
Podobne aktualności
Jedna trzecia klientów chce wypożyczać elektronikę
Konsumenci są zainteresowani korzystaniem z urządzeń w modelu usługowym.- wynika z badania.
Media Markt: niższa sprzedaż, wyższy zysk w Polsce
Polski rynek poszedł w dół w II kw. br. - informuje detalista.
MediaMarkt modernizuje sklepy w Polsce
„Bardzo ważnym filarem naszej działalności są sklepy stacjonarne” – twierdzi prezes.