Od początku roku Media Markt przebudował kilkanaście sklepów na lokalnym rynku, a 17 listopada otwarto w nowej formie kolejne cztery markety – w Kielcach, Nowym Sączu, Radomiu i Rzeszowie.

Detalista twierdzi, że dostosowuje obiekty do światowych trendów. W nowej aranżacji klienci mają łatwiej znaleźć poszukiwany sprzęt, przeznaczone do niego akcesoria i urządzenia powiązane, oraz porównać funkcje różnych produktów. Jest też oferta różnych usług, w tym nazwanych zrównoważonymi, jak długoterminowy wynajem smartfonów.

„Sklepy stacjonarne są bardzo ważnym filarem naszego biznesu i konsekwentnie inwestujemy w ich rozwój. Współczesny konsument myśli i działa wielokanałowo – poszukuje najlepszej oferty, kupuje i odbiera produkt w miejscu i w sposób, który w danym momencie jest dla niego najbardziej optymalny”  twierdzi Andrzej Jackiewicz, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.

Sieć Media Markt liczy w Polsce 81 sklepów. Globalnie sprzedaż online to ostatnio ponad 20 proc. obrotów.

W tym roku doszło do zmian w zespole zarządzającym MediaMarktSaturn w Polsce. Andrzej Jackiewicz stanął na czele firmy w lutym br. W lipcu br. Emilia Pawlak została dyrektor działu zakupów. Niedawno Marcin Walendowski objął stanowisko dyrektora zarządzającego ds. finansów.