Media Markt modernizuje swoje polskie sklepy
„Sklepy stacjonarne są bardzo ważnym filarem naszego biznesu” – zapewnia prezes.
Współczesny konsument myśli i działa wielokanałowo – twierdzi szef firmy.
Od początku roku Media Markt przebudował kilkanaście sklepów na lokalnym rynku, a 17 listopada otwarto w nowej formie kolejne cztery markety – w Kielcach, Nowym Sączu, Radomiu i Rzeszowie.
Detalista twierdzi, że dostosowuje obiekty do światowych trendów. W nowej aranżacji klienci mają łatwiej znaleźć poszukiwany sprzęt, przeznaczone do niego akcesoria i urządzenia powiązane, oraz porównać funkcje różnych produktów. Jest też oferta różnych usług, w tym nazwanych zrównoważonymi, jak długoterminowy wynajem smartfonów.
„Sklepy stacjonarne są bardzo ważnym filarem naszego biznesu i konsekwentnie inwestujemy w ich rozwój. Współczesny konsument myśli i działa wielokanałowo – poszukuje najlepszej oferty, kupuje i odbiera produkt w miejscu i w sposób, który w danym momencie jest dla niego najbardziej optymalny” – twierdzi Andrzej Jackiewicz, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.
Sieć Media Markt liczy w Polsce 81 sklepów. Globalnie sprzedaż online to ostatnio ponad 20 proc. obrotów.
W tym roku doszło do zmian w zespole zarządzającym MediaMarktSaturn w Polsce. Andrzej Jackiewicz stanął na czele firmy w lutym br. W lipcu br. Emilia Pawlak została dyrektor działu zakupów. Niedawno Marcin Walendowski objął stanowisko dyrektora zarządzającego ds. finansów.
Podobne aktualności
Nowa dyrektor działu usług w MediaMarkt Polska
Poprzednio pracowała m.in. w T-Mobile, Play, Benefit Systems.
Niższa sprzedaż Media Markt w Polsce. Nadal ponad 4 mld zł
Detalista w minionym roku finansowym w naszym kraju odnotował zarówno mniejszą sprzedaż, jak i zysk.