Suma przychodów sieci Media Markt i Saturn w regionie Europy Wschodniej (Polska, Rosja, Węgry i Turcja) wyniosła 1,6 mld euro w okresie styczeń – wrzesień 2010 r., podczas gdy w ubiegłym roku markety w tych krajach zarobiły 1,4 mld euro. Wzrost liczony w europejskiej walucie wyniósł 17,7 proc., jednak taki bilans wynika po części ze sporych wahań kursu euro w minionym roku. W walutach lokalnych wartość sprzedaży zwiększyła się o 9,3 proc. W 2010 r. zdecydowanie najlepszy był III kwartał, kiedy to sieci Media Markt i Saturn w Polsce i trzech pozostałych krajach odnotowały 27-procentowy wzrost przychodów (w euro).

Najwięcej sklepów Media Markt i Saturn w regionie Europy Wschodniej działa w Polsce – 55 (43 Media Markt i 12 Saturna), a w pozostałych państwach (stan na koniec 2009 r.): Rosja – 20, Węgry – 22, Turcja – 16. W 2009 r. wartość sprzedaży netto w polskich marketach holdingu Media-Saturn wyniosła 955 mln euro (najwięcej w regionie).

Cały holding Media-Saturn, do którego należy ponad 800 marketów w 16 krajach, miał 14,2 mld euro przychodu w okresie styczeń – wrzesień 2010 r. wobec 13,2 mld euro rok wcześniej. Zysk operacyjny EBIT (przed odliczeniem podatków i odsetek) w bieżącym roku wyniósł 246 mln euro, o 3 mln mniej niż w trzech kwartałach 2009 r.

Holding potwierdził, że przed świętami do marketów w Niemczech, Austrii, Włoszech i Holandii trafią marki własne sieci. Mają się pojawić także w pozostałych 16 krajach, terminy jednak nie zostały ustalone.

Media-Saturn jest częścią Grupy Metro AG, do której należą także hipermarkety Makro Cash & Carry i Real. Przychody całej grupy w Europie Wschodniej okresie styczeń – wrzesień 2010 r. wyniosły 12 mld euro, o 7,1 proc. więcej niż w tym samym okresie 2009 r.